3 consellos para prepararse para un exame: como xestionalo?

Publicado: 10 de outubro de 2024, 10:59
3 consellos para prepararse para un exame: como xestionalo?

Preparar un exame non só implica estudar, senón tamén planificar e xestionar adecuadamente o tempo para chegar á proba coa confianza de que todo vai ir ben. Para que así sexa, dende a Academia Universitaria, a túa academia de reforzo e as clases particulares de Vigo , queremos compartir contigo estes tres consellos prácticos cos que, se todo sae ben, será moito máis fácil afrontar con éxito os teus exames. .

1. Organizar un plan de estudo eficaz

Antes de comezar a estudar, é fundamental que estrutures as túas sesións cun plan de estudo detallado . Revisa o contido a avaliar e divídeo en bloques segundo a súa complexidade e lonxitude porque o plan inicial sempre será dedicarlle máis tempo aos temas que che resulten máis difíciles. Entre cada bloque, debes facer pequenos descansos para garantir bos niveis de concentración.

A coherencia é fundamental para asimilar correctamente a información, polo que recomendamos estudar un pouco todos os días en lugar de deixar todo para o último momento. Ademais, establece tempos concretos para a revisión final, para que poidas reforzar aqueles conceptos que aínda non dominas por completo.

2. Aplicar técnicas de memorización e comprensión

Cada persoa ten un método de aprendizaxe diferente, pero hai técnicas que son especialmente útiles para asimilar a información de forma máis eficiente . Por exemplo, podes utilizar mapas conceptuais para visualizar mellor as ideas e relacionar conceptos; o método de repetición espaciada para fixar datos na memoria a longo prazo; ou mesmo facer resumos que permitan repasar rapidamente os puntos principais de cada tema.

Outra opción que vos recomendamos probar dende a nosa academia viguesa é o uso de tarxetas de memoria, unha técnica ideal para reforzar datos concretos como datas ou fórmulas. Ademais, tenta explicar o aprendido coma se lle ensinases a outra persoa, xa que é unha estratexia perfecta para consolidar coñecementos.

3. Mantén a calma e coida o teu benestar físico e mental

A ansiedade e o estrés poden xogarche malas pasadas nos exames, afectando negativamente o teu rendemento. Polo tanto, é importante que coides a túa saúde física e mental durante o proceso de preparación:

• Durmir o suficiente
  • Fai exercicio regularmente
  • Manter unha dieta equilibrada.
  • O día antes do exame, evita sobrecargar a túa mente con maratóns de estudo.
  • En lugar de facer o anterior, revisa os puntos esenciais e confía no que aprendiches.
  • Durante a proba, respira profundamente, le cada pregunta con calma e estrutura as túas respostas para non perder de vista a coherencia e a claridade.

Axudámosche a preparar os teus exames en Vigo

Xa viches que hai ferramentas bastante interesantes para preparar un exame con garantías e que, se o necesitas, podemos axudarche: se necesitas clases de reforzo ou clases particulares en Vigo , ven a vernos e na Academia Universitaria imos axudarche Que as aprobas coa mellor nota posible.