Axudámosche a preparar as túas probas de acceso a ciclo medio, superior e universidade

Publicado: 16 de setembro de 2024, 12:36
  1. Probas de acceso

En Academia Universitaria, sabemos que as probas de acceso a ciclos formativos e á universidade son momentos cruciais na vida académica de calquera estudante. Prepararse adecuadamente para estes exames pode marcar a diferenza entre alcanzar as túas metas educativas e enfrontar frustracións innecesarias. Por iso, ofrecemos clases especializadas que che axudarán a superar estas probas con éxito e confianza.

Clases personalizadas para todas as probas de acceso

Acceso a Ciclo Superior

Se estás a planear acceder a un Ciclo Formativo de Grao Superior, necesitas dominar unha serie de materias crave que varían segundo o tipo de ciclo ao que queiras ingresar. En Academia Universitaria, ofrecémosche:

• Matemáticas e lingua: Reforza as túas habilidades nestas materias fundamentais para asegurar unha boa base e que forman parte das probas comúns a todos os ciclos.

• Parte específica: Domina os conceptos necesarios para superar as probas específicas. (economía, idiomas, debuxo, química, ciencias…)

Os nosos profesores axudaranche a comprender e aplicar os coñecementos necesarios para aprobar con éxito o exame de acceso.

Acceso a Ciclo Medio

O acceso a un Ciclo Formativo de Grao Medio require unha preparación menos avanzada, pero igualmente importante. Na nosa academia, ofrecemos clases de reforzo en:

• Comunicación: Lingua española, galego e idiomas.
  • Ciencias: Física e tecnoloxía.
  • Matemáticas: competencias matemáticas básicas.

Acceso á Universidade

A Avaliación de Bacharelato para o Acceso á Universidade (EBAU ou ABAU) é unha das probas máis desafiantes que enfrontan os estudantes. En Academia Universitaria, especializámonos en:

• Matemáticas e Física: Clases intensivas para entender e aplicar conceptos matemáticos e físicos complexos.
  • Química e Bioloxía: Preparación en ciencias naturais para estudantes de ciencias da saúde e ambientais.
  • Lingua Castelá e Literatura: Mellora na redacción de comentarios de texto e análise literarios.
  • Historia e Filosofía: Comprensión profunda dos eventos históricos e correntes filosóficas.
  • Idiomas: Clases de inglés, francés e galego para mellorar as túas habilidades lingüísticas.

Tamén podemos axudarche en probas de acceso á Universidade para maiores de 25 anos ou para maiores de 45 anos. En Academia Universitaria queremos ser fonte de apoio e reforzo educativo para todos os perfís de alumnos, independentemente da súa idade ou centro de acceso.

Para axudarche nas túas probas, realizamos simulacros de exame periódicos para familiarizarche co formato e a presión do día da proba. Isto non só axúdache a identificar áreas que necesitan máis traballo, senón que tamén che dá a confianza necesaria para enfrontarche ao exame real.

Ademais, ofrecemos horarios flexibles que se axustan ás túas necesidades, permitíndoche compaxinar os teus estudos con outras responsabilidades. En Academia Universitaria, queremos darche a chave de entrada para un futuro éxito académico. Se estás a preparar as túas probas de acceso a ciclo medio, superior ou universidade, non dubides en matricularche na nosa academia en Vigo e descubrir como podemos axudarche a alcanzar os teus obxectivos.